logo_vamor
Keresés
Close this search box.
brussels
Október 2-ával néhány kivétellel valamennyi, az Uniós Vámkódex hatálya alá eső engedélyt a korábbi papír alapú ügyintézés helyett kizárólag elektronikus úton intézhetnek a gazdálkodók. A benyújtott kérelmekkel és az engedélyezési eljárással kapcsolatosan ettől kezdve csak a rendszeren keresztül kaphatnak információt a vállalkozások.
Idén október 2-ától új uniós, központi váminformatikai rendszert (Customs Decision Managment System – CDMS) állít üzembe a Nemzeti Adó- és Vámhivatal („NAV”), mely összhangban van a 2016. május 1-jével életbe lépett Uniós Vámkódex legfontosabb célkitűzésével, az elektronikus ügyintézés bevezetésével.
Ezen a CDMS rendszeren keresztül lehet kérelmezni többek között az összkezességi és a halasztott vámfizetési engedélyt, illetve a meghosszabbítását is, mely cégünk egyik alapvető szolgáltatása.
Amennyiben nem igazodik ki a folyamatos jogszabályváltozások között, vagy egy kis segítségre szorul vegye fel velünk a kapcsolatot a vamor@vamor.hu elérhetőségünkön.

Bejegyzések